Lippujen hyvitysohjeet

Uutinen 10.5.2021

Koronapandemian takia peruuntuneiden Tapiola Sinfoniettan konserttien lippujen hyvitystä voi hakea LIppupisteeltä 31.8.2021 asti.
Huomioithan ystävällisesti, että hyvityspyyntöjen käsittelyaika Lippupisteessä on non 30 vrk. Pahoittelemme peruuntumisista aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

KERTALIPUT voi halutessaan vaihtaa joko
a) toiseen samanhintaiseen Tapiola Sinfoniettan konserttilippuun syyskaudella 2021. Kun liput vaihdetaan samanhintaiseen konserttilippuun palvelumaksuja ei veloiteta uudestaan.
b) tai Tapiola Sinfoniettan lahjakorttiin, jonka arvo vastaa peruuntuneen konserttilipun hintaa ilman palvelumaksuja. Lahjakortti on voimassa 31.12.2021 asti. Koronavirustilanteesta johtuen myös 31.3. ja 31.5.2021 asti voimassa olevat lahjakortit ovat voimassa 31.12.2021 asti.

Vaihtopyyntö tulee tehdä 31.8.2021 mennessä
– joko sähköpostitse lähettämällä viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi.  
– tai soittamalla Lippupisteen palvelunumeroon 0600 900 900. Palvelu on avoinna maanantai – lauantai klo 9 – 17 (2€/alk.min+mpm/pvm). Jonotuksesta peritään normaali puhelumaksu oman puhelinliittymäsopimuksen mukaisesti. Myös puhelinpalvelu on tällä hetkellä valitettavasti ruuhkautunut.

SARJALIPPUJEN (Kevätsarjat 1-3,  Iltapäiväkonsertit, Hetkiä ja Kamarikusiikkia kappeleissa) hyvityksiä voi hakea Lippupisteeltä 31.8. asti. Sarjalipun ostaneisiin on otettu yhteyttä sähköpostitse. Mikäli et ole saanut tätä koskevaa sähköpostiviestiä, löydät hyvitysohjeet oheisesta linkistä:Sarjalippujen hyvitysohje kevät 2021

PS. Konserttisalien ollessa suljettuina Tapiola Sinfoniettan YouTube-kanava on auki. Valikoimassa on runsaasti erilaisia konserttitallenteita ja tulossa on uusia ensiesityksiä. Tilaa kanava itsellesi ja nauti Tapiola Sinfoniettan maksuttomista verkkokonserteista!